2011 Yılında Borusan Otomotiv’in markası olan ve büyük hedefler koyduğu, Range Rover Evoque’ un global lansmanını takiben Türkiye lansman serisi için bir dizi etkinlik tasarladık.
İlk etapta araba henüz Türkiye’ye gelmemişken, Esma Sultan Yalı’sında arabanın bire bir maketi üzerinde gerçekleştirdiğimiz mapping projesi ile ilk lansmanını gerçekleştirdiğimiz Range Rover Evoque daha sonra Haliç Kongre Merkezinde yarattığımız kapalı oda konsepti ile ilk kez randevu sistemi ile potansiyel müşteriler ile tanıştırıldı.
Takip eden ağustos ayında ise Galatasaray Adası’nda gerçekleştirdiğimiz bir yaza veda partisi ile ses getiren bir etkinliğe imza attık.
Etkinlik serisi ekim ayının son günlerinde Kapadokya’da satış temsilcileri, bayiiler ve otomotiv basınını ağırladığımız ve keyifli içeriklerle araba hakkında eğitimler, sürüş aktiviteleri ve Aşk Vadisi’ nin tepelerinde gerçekleştirdiğimiz mapping projesi gibi sıra dışı bir etkinlikle son buldu.
Gerçekleştirdiğimiz etkinlik serisi Ace of Mice ödüllerinde ” Yılın En İyi Etkinliği ” kategorisinde ödüle layık görüldü.
https://borusanoto.landrover.com.tr/vehicles-new-range-rover-evoque